Sider

13 juni 2011

Jeg har modtaget en award

                                                                  Liebster_blog.png



Jeg er så heldig at jeg har modtaget en award fra Hellejescika, det er bare så dejligt at blive forkælet lidt.
Jeg håber at dem jeg sender den videre til vil modtage den.

Reglerne er således:

1. Man skal linke til den man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål

Første spørgsmål:
Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg blev inspireret af Miv og Enelefant som begge er to skønne kreative tøser som jeg har gået på skole med. Det var en verden jeg var nød til at udforske og det perfekte sted til at finde inspiration til nye projekter.

Andet:
Hvilken blogs følger du?
Jeg elsker strikke, hækle og kage blogger. Jeg falder tit for de små blogger, syntes de er så skønne :o)

Tredie:
Favoritfarver:
Åhh det er ikke nemt...jeg har det med at falde for pastel farver, har faktisk ikke en ynglings farve. 

Fjerde.
Farvoritfilm:
Avatar - det er bare en fantastisk flot film

Femte:
Hvilket lande vil du besøge og hvorfor?
Jeg vil gerne opleve grønland, køre med hundeslæde og opleve stilheden og den rå natur.
USA - New York er da bare en by der bare må opleves.

Jeg vil gerne give awarden videre til:


De er alle 5 nogle dejlige skønne blogs hvor jeg finder meget inspiration.

2 kommentarer:

  1. Ups det havde jeg ikke set. Jeg se om jeg kan få en stund til at svare på den sjove award

    SvarSlet
  2. Ej det havde jeg slet ikke set.. :o) Det må jeg lige se om jeg kan få kigget på en af de nærmeste dage.. Tak :o)

    SvarSlet