Sider

02 oktober 2011

Blogtræf

Jeg har været uden net så her kommer et lidt forsinket gensyn af et skønt blogtræf som blev afholdt sidste lørdag.


Det var super hyggeligt og nogle dejlige blogger der kom, snakken gik lige fra starten og stort og småt, stemningen var god og da dagen var omme var jeg fyldt med energi og måske en lille smule træt :o)



Cupcakes, en ren chokolade drøm med blomster fra Dr.Oetker


og disse lækre, lækre cookies.


Alle fik en goodiebag, fyldt med alle disse lækre ting.
Jeg glæder mig til at komme igennem bunken og jeg vil så løbende fortælle lidt mere.

Tak for en hyggelig dag jeg håber at vi mødes igen.

1 kommentar:

  1. Hej Naninja. Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt, er glad for at jeg turde" komme på trods af at jeg ingen kendte. Jeg håber vi en dag kan finde ud af noget cupcake bagning som vi snakkede om :D Det kunne være sjovt

    SvarSlet