Sider

12 oktober 2011

Jeg er ved at lære det!

Jeg har meldt mig til hæklekursus hos Kirkesjov og Hvad bier tænker for at lære at hækle efter diagrammer og har nu været der 2 gange, det er bare så hyggeligt, søde mennesker og en dejlig stemning... Tirsdag er den nyde ynglings dag :o)
Har jeg så fået lært noget... ja da, det er blevet til denne her sommerfugl.


Jeg manger bare at lave den sidste kant rundt om den lille vinge del, så er den der.
Jeg har brugt dette diagram fra bogen Crochet Adorned af Linda Permann.


Der er lavet et par begynder fejl, men det gør mig ikke spor, det er jo bare en del af oplevelsen, nu skal jeg bare øve mig og det glæder jeg mig til.




4 kommentarer:

  1. Neeej, hvor er den flot :-)))
    Det skal du nok få styr på.
    God aften til dig fra mig

    SvarSlet
  2. Hvor er i søde, tak skal i have.

    SvarSlet
  3. Arh men Naninja - du er SÅ god!! Kommer til at savne det i næste uge!

    Kh. Mette

    SvarSlet