Sider

31 juli 2011

M & M World

På Time Square i NYC ligger M & M World, en verden fyldt med chokolade og masser af dimser med m&m på.


Selvfølgelig skulle vi lige en tur forbi :o)


De havde nogle store rør monteret på væggen som var fyldt med M&M i alle regnbuens farver og så var der bare tilbage og finde ud af hvilke farver og hvor mange der skulle med hjem.


Jeg er i drømme land!
Eller min kæreste havde det med at tage billeder af mig med lukkede øjne på hele ferien... det må være en kunst i sig selv :o)



2 kommentarer:

  1. Er da ikke særlig misundelig... :) Håber i har den fedeste tur... :)

    Kh MorStine..

    SvarSlet
  2. Hej.
    Sikke et indkøb jeg kunne ha lavet her.
    Sikke mange m&ms i pastelfarver :-))

    Håber I har haft en fantastisk tur, bare det var mig.

    Mange sommerhilsner herfra

    SvarSlet