Sider

27 juli 2011

Min sommerferie #2

Efter 5 dage i Brasilien gik turen videre til USA nærmer bestemt New Jersey hvorfra vi lejede en bil for at køre 500 km nord på til byen Long Lake hvor min bedre halvdel har gået på High School en gang i tidernes morgen.
Jeg har glædet mig til at opleve naturen, byen og mødet med hans "familie" og det levede helt op til mine forventningerne


Udsigten fra motel værelset, det var en fornøjelse at stå op om morgen med denne udsigt, den friske luft og søens skvulpen.


Man kunne også for en billig penge komme op og flyve i disse skønne maskiner, men desvære løb tiden fra os, så det må blive næste gang vi kommer, for det er bestem ikke sidste gang vi er i Long Lake.


Den lokale diner hvor vi spiste morgenmad hver morgen. De lavede bare de lækreste amerikanske pandekager med blåbær... MUMS


Her er Sandy Point som vores søde lille motel hed, det var bestemt ikke lige som det 5 stjernede hotel som vi boede på i Rio, men super hyggeligt, med egen private strand og båd udlejning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar