Sider

07 marts 2011

Gaven til den gode kollega

Min søde kollega har længe snakket om at hun godt kunne tænke sig et stort blødt halstørklæde, så her i weekenden kunne jeg ikke længer dy mig med at strikke et til hende.


Jeg løb desvære tør for garn, så måtte ud at købe noget mere idag. Ved ikke helt hvad der sker med farven her på billedet, men det er altså sort :o).


Jeg har slået 40 masker op på pind 10 og syntes at perlestrik ville blive pænest og så virker det mere blødt og lækkert.


Uhh jeg glæder mig til at overraske hende imorgen!!


2 kommentarer:

  1. det må være dejligt at have en kollega som dig. jeg ønsker dig en god aften

    SvarSlet
  2. Tak fru Øvig det håber jeg også på alle leder og kanter :0). Jeg sætter STOR pris på det arbejde mine medhjælper laver på min stue og med børnene og det skal de vide.

    SvarSlet