Sider

14 marts 2011

Granny strips

Jeg har efter hånden set mange dejlige tæpper med granny strips, så jeg måtte jo igang med et selv. Jeg er gået igang men, tænkte at et stort et til sofaen, var nok lige i overkanten, så det er blevet til at jeg starter med et i barnevongsstørrelse. 


Selv om jeg ikke har nogen børn, er der nok en lille lækker en som kan nyde godt af det en dag.


Jeg har udvalgt med 10 farver som på den ene eller anden måde passer sammen og så hækler jeg bare der ud af.


Glæder mig til at se det færdige resultat :0)



4 kommentarer:

  1. Hvor bliver det fint! Fornuftigt at starte med et lidt mindre projekt....jeg har selv et slumretæppe-strikke projekt liggende, som formodentlig aldrig bliver færdigt ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. åhh jeg kender godt det med at have projekter liggende som nok aldrig bliver færdige. Jeg prøver på at have dem liggende fremme til min samvittighed og på den måde håber jeg på at de bliver færdige :o)

    SvarSlet
  3. Så fint, og sikke nogle lækre faver.
    Godt med realistiske projekter, jeg har nu også et par uafsluttede liggende.
    Du er godt nok produktiv.

    SvarSlet
  4. Jeg skal også på marked med min mor til sommer, så jeg må jo lave mig et lille lager :0) og så er det bare så lækkert at lave.

    SvarSlet