Sider

22 marts 2011

Strikket kjole

Jeg er stadig i gang med granny strips tæppet, men er ved at nå mod enden, så det næste projekt ligger klar lige ved siden af, åhh alle de ting man gerne vil lave... nå, men jeg prøver så vidt det er muligt ikke at have flere projekter igang på samme tid, for det er da også en fed følelse at se et færdigt resultat og det går sjovt nok hurtigt når man kun laver en ting af gangen.

Jeg var nede i garn biksen, hvor jeg så den sødeste lille kjole, som også kunne bruges til lidt større piger som tunika eller top, så den opskrift måtte jeg bare eje og selvfølgelig garn til.


Det jeg syntes der er så fedt ved denne opskrift det er at den er så simpel at man selv kan lave den om efter ejet ønske, lave hele kjolen i perlestrik, eller striber, eller havd man nu har lyst til.


Jeg tænkte at denne farvel ville være vildt sød som sommer kjole og så  skal alt pige tøj jo ikke være lyse rødt i mine øjne.


Jeg glæder mig til at komme igang og sådanne en er jo strikket på en lørdag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar