Sider

03 marts 2011

Knapper

Jeg har endelig fået strikket en lille lilla vest færdig, som har ligget meget længe og ventet på mig, men nu kan jeg slet ikke bestemme mig for hvad for en farve knap jeg skal sy på.


Jeg har lagde alle knapperne op på vesten, for at gør det nemmer at vælge, men ak nej...


Jeg har det med at falde for den knap der matcher garnet jeg har brugt, men jeg ville så gerne bare træde ved siden af en gang imellem, jeg har det med at alt skal være lige og passe ind i rammer, passe ind i normen, altså det jeg tror andre tror og mener... ved ikke helt om det giver mening?


Jeg ville gerne våge mig ud i en orange eller rød knap, det kunne se lidt godt ud... tror jeg tænker lidt mere over det før jeg sætter en knap i :o)
Åhh alle de beslutninger, som burde være så nemme at tage, men så bare ikke er det...

Hvis du har en favorit knap, eller bare har et bud på en farve, så sig endelig frem :o)


2 kommentarer:

  1. Åh ja - en rød eller en knaldgul knap kunne være rigtig morsom....det kunne jeg sagtens finde på, men jeg er altså også en anelse småtosset ;o)
    Vesten er i øvrigt vildt sød :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Tak Karen for de søde ord, jeg tror du har ret en gul knap ville være dejligt skørt :0), jeg skal nok bare hoppe ud i det...

    SvarSlet