Sider

19 marts 2011

Ny taske til strikketøjet

Jeg var ude at shoppe lidt idag, jeg måtte ud og nyde det gode vejre. Så faldt jeg over disse skønne tasker i matas, det er toilettasker, men hvem siger de skal bruges til det :o). De har bare den perfekte størrelse og og rummene inden i er super gode til at holde garnnøgler. Den lille havde jeg forestillet mig skulle indeholde alt det praktiske, man lige skal have ved hånden og den store skal indeholde garn, strikketøjet og selvfølgelig den lille taske.







Taskerne er som sagt købt i matas (frederiksberg centret), mærket hedder CHIC den store til 99,- og den lille til 69,-. Super billigt og jeg er vild med farverne. Glæder mig til at få dem rigtigt i brug. 

Det blev også til lidt nyt garn til granny tæppet og en rundpind 3,5 - 40 cm
Og fødselsdagsgaven til manden blev også fundet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar