Sider

27 marts 2011

GIVE AWAY

Så er det blevet tid til min første give away og i anledning af at vi er gået ind ind i sommertiden og solen har skinnet på os hele weekenden, syntes jeg at denne skønne bog ville være en passende give away.


Denne skønne bog er skrevet af Susanna Tee og er spring fyldt med lækre opskrifter på hjemmelavet is og sorbeter uden brug af ismaskine.


Du deltager på følgende måde:
1 lod kommentar
2 lodder kommentar + fast læser
3 lodder kommentar + fast læser + link til min give-away på din blog.
Lån gerne billeder.
Skriv gerne hvor mange lodder du deltager med.

Vinderen trækkes ved 25 faste læsere.
(Jeg undskylder for den dårlige billede kvalitet)

8 kommentarer:

  1. Hejsa,
    Det var da en dejlig give away. Den vil jeg gerne være med i 3 lodder tak..

    SvarSlet
  2. Jep, jeg elsker is, vil gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  3. En fristende give away. Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  4. Jeg er med med tre lodder :)

    SvarSlet
  5. Lækker give away. Jeg bliver nød til at prøve lykken med 3 lodder :o)

    God søndag.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  6. 2 lodder til mig -
    mmmmm - ser dejligt ud

    x

    margit from
    creativetail

    SvarSlet
  7. Jeg smider 2 lodder i bunken - sådan en isbog, det er da guf!

    SvarSlet
  8. Det må da give held, at være den 25. faste læser, hva? jeg håber i hert fald at et af mine tre lodder bliver trukket :)

    Du er også meget velkommen ved min give-away :)

    SvarSlet