Sider

17 maj 2011

For enden af regnbuen

Da vi kørte hjem fra fyn forleden dag, så vi disse skønne regnbuer på himmelen, det er et særsyn at se hele 2 ved siden af hinanden. Regnbuer er forunderlige og vidunderlig, jeg bliver helt tryllebundet af at kigge på dem, især når farverne er helt skarpe, det er fantastisk hvad naturen kan skabe på egen hånd.



Vi kom til at tale om pindsvinet Peter og hans ven tusindben, en børne bog/bøger jeg havde da jeg var barn, jeg elskede dem. Peter var altid på jagt efter en skat, som efter sigende skulle ligge begravet ved regnbuens ende. 
Når jeg ser en regnbue tænker jeg på ham og overvejer for mig selv om der er noget om snakken... hvad er der for enden af regnbuen? 
Ja jeg ville gerne vide det!

2 kommentarer:

  1. Hej Naninja
    Super smukt... Og Fyn er bare fin og dejlig, selv set fra motorvejen..
    Jeg er dig svar skyldig; men tror nu det er GULD...
    God Tirsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Åhh det ville ikke være dårligt hvis det var guld der var for enden af regnbuen, det er bare synd at man aldrig ved hvor regnbuen ender!

    SvarSlet