Sider

19 maj 2011

Hele to ting på en gang

Nogle gang har man gang i flere ting på en gang og det er ikke alt man kan lave og snakke samtidig, så derfor har jeg et stille projekt og et snakke / tv projekt. Det kan der være flere fordele ved, 1 man har ikke dårlig samvittighed over at man ikke kan finde ud af at holde sig til en ting af gange og 2 man får lavet dobbelt så meget, eller det vil jeg gerne bilde mig selv ind at jeg gør.

Det her er mit snakke projekt
Et barnevogn`s tæppe i hør og bomuld.


Dette er klart mit nye stille projekt, nøj hvor skal der bare tælles hele tiden og gud nåde den der afbryder mig.





6 kommentarer:

  1. Sikke dejlige projekter - det er altid godt at have et projekt til enhver lejlighed - så behøver man ikke sidde med hænderne i skødet og føle, at man spilder tiden - smadder god idé!
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud - er det en Uglesweater du har gang i??

    SvarSlet
  3. Kirsten: Det er et sjal jeg har gang i :0), tror det bliver super lækkert her til sommer.

    Karen: Det er jo lige det, der er ikke noget være end at sidde og triller tommelfinger :0)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er godt klaret hvis du kun har to projekter igang, hi, hi.
    Jeg har vidst nogle flere.

    SvarSlet
  5. Hej Naninja

    Jeg har nu flere gange set på din blog at du hækler dejlige tæpper i et smukt mønster. Vil du fortælle hvor du har det fra :O)

    SvarSlet
  6. hej søde Helle

    Jeg har fundet opskriften på Garnstudio.dk
    Smider lige en mail af sted til dig :o)

    SvarSlet