Sider

20 maj 2011

Halstørklæde...selv om det ikke er

vinter mere kan jeg ikke lade være med at købe garn til et.
Jeg strikkede dette halstørklæde til min søde kollega


og det blev bare så lækkert at jeg var nød til at eje et selv og nu da der er 30% på vinter DROPS garn, gav det mig mulighed for at købe garnet nu og spare lidt penge og det er jo ikke dårligt.
Jeg har det med at gå meget i sort, så jeg ville have en farve som skilte sig lidt ud her til vinter, ellers bliver det hele så gråt og kedeligt, så jeg valgte dette.


Farven kommer ikke helt til sin ret på billedet, men det er der ikke noget at gøre ved, jeg var lige ved at tage en pink, men så våget er jeg ikke endnu :o).



6 kommentarer:

  1. Det er godt at være forberedt på endnu en kold vinter - og især når det handler om så lækkert et tørklæde. Sikke en dejlig farve du har valgt - pink kunne også være morsom, men jeg kan super godt lide den grønne - det bliver så flot!
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være din kollega, så fine sager du forære, og laver til andre.

    SvarSlet
  3. Hvor er du sød Josefine det ville da også bare fantastikt hyggeligt at være din kollega :0)

    SvarSlet
  4. du har vel ikke en opskrift på dit lækre tørklæde:)

    SvarSlet
  5. Jo det kan du tro jeg har Sonja.
    Jeg har lige lavet en DIY side, hvis du klikker på den, kan du finde min opskrift der inde.
    Send endelig et billede af dit resultat, det er så sjovt at se andres kreativiteter.

    SvarSlet
  6. tusind tak skal strikke et til mit barnebarn:)

    SvarSlet