Sider

02 maj 2011

Grønne striber

Jeg har endnu en gang været inde hos Søstrene, elsker bare at tulle rundt og kigge på alle deres fine ting og blive inspireret. Jeg skulle faktisk ikke rigtigt have noget, men alligevel kommer jeg altid hjem med noget.
Jeg fik købt lidt silkebånd, hårspænder, nogle lærreder som jeg vil lave lidt sjov med og selvfølgelig nogle ruller garn. Jeg elsker bare deres farver, de passer alle sammen, sammen.
Jeg plejer at falde for pige farver, men denne gang skulle jeg have garn til et drengetæppe.


Jeg har valgt at bruge disse farver, syntes de er så fine.


Jeg er gået i gang med at hækle et tæppe efter denne opskrift, tror bare at det bliver så lækkert.

4 kommentarer:

  1. Det er samme mønster som den der babyvest? Den er jeg i øvrigt igang med :)

    Jeg må også have noget mere garn før det bliver udsolgt... har vist købt ca 40 nøgler i alt, men farverne er også bare så flotte.

    SvarSlet
  2. Ja mønstret er næsten det samme. Håber at du sætter et billede ind af din vest, glæer mig til at se hvordan din kommer til at se ud :0)

    Jeg kan heller ikke stå for farverne og så til den pris, det er skønt :0)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint - og skønne farver!

    SvarSlet
  4. Dejlige farver - det bliver et super-flot tæppe!
    KH kAREN

    SvarSlet